فاران سنگ
خانه / سنگ پله / قیمت سنگ پله مرمر | برترین تولید کنندگان آن در ایران

قیمت سنگ پله مرمر | برترین تولید کنندگان آن در ایران

یکی از بهترین انتخاب هایی که در هنگام ساختمان سازی برای پوشش دادن به کف ساختمان و همچنین پله وجود دارد سنگ مرمر است. قیمت سنگ پله مرمر با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن، برند تولید کننده و تنوعی که در طرح ها و رنگ های آن وجود دارد متفاوت است. خوشبختانه در کشورمان کارخانجات بسیار زیادی در زمینه تولید این سنگ ساختمانی شیرازا به فعالیت مشغول هستند، برترین تولید کنندگان آن در ایران، سالیان سال است که با تولید محصولات مختلفی از این قبیل، در حال ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

قیمت سنگ پله مرمر | برترین تولید کنندگان آن در ایران

لیست انواع سنگ ساختمانی مناسب برای پله

لیست انواع سنگ ساختمانی مناسب برای پلهبا مراجعه به لیست انواع سنگ ساختمان مناسب برای پله، با نام برندهای آشنایی مواجه می شویم که سالیان سال است در زمینه تولید و ساخت انواع سنگ های ساختمانی و سنگ کف ساختمان به فعالیت مشغول هستند و با استفاده از دانش روز دنیا و نیروهای متخصص خود بهترین محصولات را تولید کرده و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.
از جمله این برندها می توان به نام های زیر اشاره کرد:

  • سنگ تراورتن مشهد
  • سنگ مرمر سفید قروه

ارزان ترین سنگ های راه پله در بازار

ارزان ترین سنگ های راه پله در بازاراگر بخواهیم در مورد ارزان ترین سنگ های راه پله در بازار صحبت کنیم باید به نام سنگ ترامیت سفید و سنگ پله مرمریت اشاره کنیم.
از جمله ویژگی هایی که سنگ ترامیت دارد این است که دارای ظاهری شبیه به سنگ تراورتن است و با توجه به قیمت کمی که دارد، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ تراورتن به شمار رود.
همچنین رنگ سفید این سنگ و بدون رگه بودن آن نیز، بر روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.
سنگ پله مرمریت نیز از جمله متداول ترین سنگ هایی است که از آن برای پوشش دادن به کف و سطح راه پله استفاده می گردد و به علت تنوع بسیار زیادی که در رنگ و طرح های آن مشاهده می شود، از جمله معروف ترین و پرطرفدارترین سنگ هایی است که برای پوشش دادن به راه پله به کار می رود.

فروش سنگ های ساختمانی در شهر های مختلف

فروش سنگ های ساختمانی در شهر های مختلفکارخانجات مختلف تولید سنگ در کشورمان، با بهره گیری از جدیدترین دانش روز دنیا به ارائه و فروش سنگ های ساختمانی در شهر های مختلف کشورمان مشغول هستند.
از جمله این سنگ ها می توان به نام های زیر اشاره کرد:

  • مرمریت
  • تراورتن
  • ترامیت سفید
  • مرمر

قیمت سنگ ساختمانی ذکر شده با توجه به ساختار آن، هزینه و زمانی که برای آن صرف شده، همچنین قدرت و استقامت آن ها با یکدیگر متفاوت است.
به عنوان مثال سنگ مرمریت در رنگ های بسیار زیبا و خاصی وجود دارد، از رنگ سفید گرفته تا کرم، آبی و صورتی کمرنگ آن بسیار زیبا هستند و طرفداران خاص خود را دارند.
سنگ تراورتن نزدیک ترین سنگ به طبیعت است و در برابر آتش سوزی از خود مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد.
سنگ ترامیت دارای رنگ روشنی می باشد و قابلیت جذب آب بسیار زیادی دارد.
سنگ مرمر بسیار درخشان و براق است و با صیقل و جلای خود، چشم ها را به خود خیره می نماید؛
همانگونه که مشاهده می کنید این طیف وسیع سنگ هایی که در بازار وجود دارد، موجب شده است که انتخاب از میان آنان راحت تر بوده و سلیقه های مختلف را در بر گیرد.

شرکت های صادر کننده سنگ مرمر ایرانی

شرکت های صادر کننده سنگ مرمر ایرانیاین روزها شاهد این هستیم که بسیاری از شرکت های صادر کننده سنگ مرمر ایرانی، این محصول را به کشورهای مختلف صادر کرده و موجب می شوند تا مردم سراسر دنیا از زیبایی و جذابیت سنگ های تولید شده در کارخانجات بزرگ و معتبر ایران برخوردار شوند.
از سنگ مرمر برای تزئین کف ساختمان، پوشش دادن به راه پله ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان بهره گرفته می شود؛ زیبایی و جذابیت این سنگ به حدی بالاست که از آن برای ساخت مجسمه نیز استفاده می شود و بسیاری از مجسمه های قدیمی و مشهور دنیا  با استفاده از سنگ مرمر ساخته می شود.
یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام انتخاب سنگ های ساختمانی باید به آن دقت نمود این است که علاوه بر زیبایی، بتوانند سال های سال در برابر عوامل مختلف محیطی مقاومت بالایی به خرج داده و استحکام و دوام خود را حفظ نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات سنگ مرمر پله به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر پله به کشور های همسایه در سال های اخیر توسط برند های معتبر تولیدی صورت می گیرد.  برند های برتر تولید این محصول عموما با گسترش خط تولید خود، اقدا

پاسخی بگذارید