فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / صادرات سنگ مرمر پله به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر پله به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر پله به کشور های همسایه در سال های اخیر توسط برند های معتبر تولیدی صورت می گیرد.  برند های برتر تولید این محصول عموما با گسترش خط تولید خود، اقدام به تولید مرمر های صادراتی نموده اند که در کیفیت پیشتاز می باشند. انواع مرمر ها مخصوص نما، پله و کف و دیوار در محصولات صادراتی به چشم می خورد. این محصولات به صورت زمینی ارسال می گردند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

صادرات سنگ مرمر پله به کشورهای همسایه

ناگفته‌ ها درمورد سنگ مرمر پله

ناگفته‌ ها درمورد سنگ مرمر پله

امروزه از سنگ‌ مرمر برای کف و دیوار مکان های مختلف استفاده می کنند. مصرف نوع مرغوب این محصول می تواند طول عمر بالایی را ایجاد کند. عموما سنگ مرمر انواع مختلفی دارد. این سنگ از مواد معدنی اهک ساخته شده و برش سختی را دارا می باشد. رنگ بندی گوناگون این محصول جذابیت بالایی دارد. رنگ طوسی تیره و سفید عموما کاربرد بالایی در ساختمان سازی دارد. 

سنگ مرمر نیز برای پوشش پله های ساختمانی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد اما در این میان ناگفته هایی در مورد سنگ مرمر پله وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ضخامت سنگ مرمر پله یکی از مهم ترین و در اولویت ترین نکات در خرید می باشد که عموما به ان بی توجهی می شود. ضخامت مورد نظر برای پله مکان های مختلف، متفاوت می باشد. عموما در مجتمع های مسکنی از ضخامت کم این محصول باید استفاده شود ولی در مکان های پر رفت و آند مانند بانک و مجتمع های تجاری از بیشترین ضخامت بهره گرفته می شود. هرچقدر مرمر مورد استفاده ضخیم بوده احتمال شکستگی، لب پر شدن و کدری را کاهش می دهد. 

عرضه سنگ مرمر پله در شهر کرج

عرضه سنگ مرمر پله در شهر کرج

سنگ مرمر پله امروزه مخصوص این امر تولید می شود. در سالیان گذشته با برش سنگ های اسلب برای پوشش پله استفاده می گردند. ولی امروزه با تولید اندازه معین و لبه منحنی شکل زیبایی و دوام کار را بالا می برند. سنگ های لبه منحنی برای پله در عدم‌ آسیب پذیری در حین رفت و امد و حمل و نقل اشیا را منجر می شود. 

عرضه سنگ مرمر پله در شهر کرج در انواع مختلفی صورت می گیرد. بیشترین رنگ عرضه شده برای پله سفید می باشد. نوع رنگی مرمر عموما برای نما و دیوار پوش به کار می رود. قیمت این محصول نیز به کیفیت و ضخامت و نوع استفاده متفاوت می باشد. سنگ های مرمر با کیفیت عموما دارای درجه سختی بالایی بوده و نفوذ پذیری رطوبت بسیار کمی دارند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه سنگ مرمر خراسان در شیراز

 سنگ یکی از سخت ترین مصالح است که در ساختمان سازی در آن استفاده می شود . ما بر روی زمین سه نوع سنگ داریم که شامل آذرین ، رسوبی و دگرگونی می شود . سنگ مرمر

پاسخی بگذارید