فاران سنگ
خانه / سنگ ساختمانی / انواع سنگ در نمای ساختمان | کاتالوگ جدید ترین و ارزان ترین مدل ها

انواع سنگ در نمای ساختمان | کاتالوگ جدید ترین و ارزان ترین مدل ها

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام ساختمان سازی باید مد نظر قرار داد نمای ساختمان است که می تواند به ساختمان جلوه دیگری ببخشد و آن را زیباتر نماید. به همین علت است که معماران و سازندگان ساختمان ها از انواع سنگ در نمای ساختمان استفاده می کنند و توسط این سنگ ها به ساختمان خود ابهت و جلوه دیگری می بخشند. شما با مراجعه به کاتالوگ جدید ترین و ارزان ترین مدل های سنگ نما، می تواند سنگ دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری نموده و از آن برای نمای ساختمان خود استفاده نمایید.انواع سنگ در نمای ساختمان | کاتالوگ جدید ترین و ارزان ترین مدل ها

پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی در ایران

پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی در ایراناز جمله پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ نما تراورتن
  • سنگ نما مرمر
  • سنگ نما گرانیت
  • سنگ نما مرمریت

این روزها استفاده از سنگ برای بنای ساختمان ها بسیار متدوال است؛ با توجه به اینکه در شهرهای بزرگ دود ماشین و آلودگی هوای بسیار زیادی وجود دارد، برخی از سازندگان ساختمان ها ترجیح می دهند نمای ساختمان خود را با سنگ بنا کنند تا راحت تر بتوان آن را از آلودگی هایی که از ذرات ماشین ها و کارخانه ها در هوا وجود دارد پاک کرد.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این سنگ ها باید داشته باشند این است که از نظر بافت سالم بوده و روی آن ها هیچگونه ترک و شیاری دیده نشود، همچنین نمای سنگ ساختمانی محلات به علت این که در معرض نور آفتاب و سایر تغییرات جوی قرار دارد، باید در برابر هر گونه رطوبت و نور مقاوم بوده و استحکام خود را حفظ نماید.

لیست کارخانه های سنگ نمای ساختمانی در کشور

لیست کارخانه های سنگ نمای ساختمانی در کشورلیست کارخانه های سنگ نمای ساختمان در کشور، ما را با بزرگ ترین مراکز تولید کننده و ارائه دهنده انواع سنگ ساختمانی آشنا می کند.
در این کارخانه ها، انواع سنگ ها با ابعاد مختلف تهیه شده و به فروش می رسد.
برخی از سازندگان و طراحان نمای ساختمان، دوست دارند از رنگ ها و طرح های شلوغ و خاص استفاده کنند و برخی دیگر نمای سنگ مرمریت دهبید ساده را ترجیح می دهند و کارخانجات تولید کننده این محصولات، با تنوع بسیار زیادی که در رنگ و طرح های خود استفاده می کنند، به راحتی نیاز تمام مشتری ها را در برآورده می نمایند.

بهترین سنگ نما های ساختمانی در بازار

بهترین سنگ نما های ساختمانی در بازاراگر بخواهیم به بهترین سنگ نماهای ساختمانی در بازار اشاره کنیم، مطمئناً سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت در ابتدای این لیست قرار دارند و هر کدام با ویژگی های خاص خود به زیباسازی و همچنین استقامت ساختمان ها کمک شایانی می نمایند.
به عنوان مثال سنگ تراورتن از جمله سنگ هایی است که از نظر رنگ دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و همچنین باعث بالا رفتن استحکام بنا می شود؛ یا سنگ مرمر به علت دارا بودن سطح صاف و صیقلی همواره مورد توجه سازندگان ساختمان ها قرار گرفته و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

مرکز فروش سنگ نمای ساختمان ارزان

مرکز فروش سنگ نمای ساختمان ارزاندر کشورمان بسیاری از فروشگاه های بزرگ به عنوان مرکز فروش سنگ نمای ساختمان به فعالیت مشغول هستند که محصولات خود را با قیمت ارزان و بسیار مقرون به صرفه در دسترس خریداران قرار می دهند و بسیاری از کسانی که به عنوان سازنده ساختمان به فعالیت مشغول هستند و یا در امر طراحی داخلی و خارجی ساختمان فعال هستند، بهترین نمونه سنگ نمای خود را از این مراکز خریداری می نمایند.
از جمله ویژگی هایی که خریداران را به خرید این گونه سنگ ها متمایل می کند، تنوع و گوناگونی بسیار زیادی ست که در این نوع محصولات یافت می شود؛ همچنین استقامت سنگ های طبیعی و مصنوعی تولید شده در کارخانه ها نیز، از جمله مواردی ست که برای خرید این سنگ ها تاثیر بسزایی دارد.
از آن گذشته بسیاری از این سنگ ها به علت این که به صورت مستقیم از طبیعت استخراج شده اند، حس نزدیکی به خاک و طبیعت را برای انسان به وجود می آورند و روح و جان انسان شهرنشین را تازه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت سنگ ساختمانی | مراکز فروش آن با مناسب ترین قیمت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استخراج سنگ آسان تر شده است و کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی بطور چشمگیری افزایش یافته است. سنگ ساختمانی از لحاظ استحکام و زیبایی با

پاسخی بگذارید