فاران سنگ
خانه / سنگ ساختمانی / بهترین سنگ نمای ساختمان | لیست پر کاربرد ترین انواع آن ها در ایران

بهترین سنگ نمای ساختمان | لیست پر کاربرد ترین انواع آن ها در ایران

شاید برای  تفکیک قائل شدن در بهترین سنگ کف مرمریت هرسین نمای ساختمان ابتدا به سلیقه مصرف کننده باید توجه کرد اما در صورتی که بخواهیم مناسب‌ترین سنگ نمای ساختمان را معرفی کنیم علاوه بر نوع سنگ باید کیفیت و بهداشتی بودن ضد آب بودن و نداشتن مشکلات ظاهری اشاره کردم.

بهترین سنگ نمای ساختمان | لیست پر کاربرد ترین انواع آن ها در ایران

عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان

عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان برای آشنای با انواع سنگ عرضه شده و ارزان خواندن متن زیر خالی از لطف نیست .و می شود یکی از نکات معرفی ساختمان ساخته شده را نمای سنگی ساختمان دانست .             ‌    ‌‌‌‌

سنگ نما تراورتن : که متشکل از انواع سنگهای رسوبی آهکی است و بوجود آمده و رنگ این نوع سنگ به طور طبیعی سفید و کرم و برنز، تیره و روشن، قرمز، خاکستری هستند هر چه سنگ روشن تر باشد ناخالصی اکسید آهن در آن کمتر است.

سنگ نمای گرانیت؛ که  از سنگ نما های آذرین است و از هورن بلند، فلدسپات، کوارتز، میکا تشکیل می‌شود. و این سنگ رنگ طبیعی سفید و صورتی و خاکستری دارد، البته رنگ آن با توجه به کانی‌های آن تغییر می کند.

سنگ نمای چینی: چرا این نام را بر این سنگ نهادند به این دلیل که اگر به آن ضربه بزنیم صدای شبیه صدای چینی از آن بلند می شود.سنگ چینی از نوعی سنگ مرمریت دانه ریز است که دارای بلورهای سفید و خاکستری است و از کلسیت و مقدار کمی ولاستونیت تشکیل می‌شود، در بعضی از نمونه ها هم کوارتز و جود دارد. البته سنگ چینی بیشتر رنگ سفید دارد

سنگ نمای سنداستون یا ماسه سنگ: از سنگهای رسوبی آهکی است و از کانی های بسیار کوچک درست شده است و از کوارتز و فلداسپات ساخته شده که  این ترکیب سنگ در اثر رسوب مواد معدنی در رودخانه ها به دست می آید ودارای رنگ های طبیعی مثل قرمز، برونز، قهوه ای ،صورتی و سیاه است.

انواع سنگ نما های پر طرفدار در بازار

انواع سنگ نما های پر طرفدار در بازارانواع سنگ نما های پرطرفدار در بازار؛ قابل توجه است که در ایران از دیرباز برای نمای ساختمان از نمای کامپوزیت نمای شیشه نمای چوبی و نمای سنگی استفاده می کردند و با گذر زمان و تغییر سبک زندگی بهترین نما را، نمای سنگ دانستند که از انواع سنگ ها مانند  سنگ گرانیتی، تراورتن، مرمریت، سنداستون یا ماسه سنگ، چینی، مرمر.در طراحی نمای ساختمان استفاده می شود.

در حال حاضر و با تغییر سلیقه افراد نوعی از نما ساختمان به نام سنگ نمای رومی است که کل یا بخشی از نما را با سنگ تراورتن و به کمک معماری رومی نما سازی می کنند. نوع دیگ سنگ نمای ویلایی است که با استفاده از انواع سنگ ها  و معماری نوین اقدام به ساخت نمای ساختمان می کنند.

مرکز فروش بهترین نمونه های سنگ نمای ساختمان

مرکز فروش بهترین نمونه های سنگ نمای ساختمانمرکز فروش بهترین نمونه سنگ های نمای ساختمان: با توجه به نامی که بر خود نهاده اند به عنوان مرکز ارائه کننده خدمات ، باید مناسب ترین خدمات را به کسانی که  گیرنده خدمات هستند ارایه دهند. که برای معرفی برترین نوع سنگ و رنگ آنها و کیفیت و انواع نماهای سنگی ساختمان علاوه بر داشتن کاتالوگ سنگ ساختمانی جهت معرفی انواع سنگ؛ مشاورانی هم دارند که خریدار را برای  بهترین انتخاب در جهت تهیه محصول مورد نیاز راهنمایی می کند.

بهترین سنگ های ساختمانی از لحاظ کیفیت و قیمت

بهترین سنگ های ساختمانی از لحاظ کیفیت و قیمتنمای سنگ را می توان گفت که از جمله شیک ترین و چشم نواز ترین نماهای ساختمان است. سنگ نما با ایجاد پوششی به عنوان عایق مانع از آسیب های محیطی مثل یخبندان و رطوبت ونم به دیگر مصالح ساختمان می شود. برای معرفی پر طرفدار ترین نمای سنگ کف ساختمان در ساختمان سنگی را باید معرفی کردکه تمیز کردن آن راحت باشد و سبک باشد سنگ دارای حفره و ترک خوردگی نباشد خلل و فرج نداشته باشد سطح صیقلی داشته باشد، که به راحتی به نما بچسبد و مقاوم در برابر گرما و سرما و رطوبت و اشعه نور خورشید باشد و همچنین از نظر قیمت هم سنگی  با چنین مشخصاتی بهاء مرقوم به صرفه دارد و مصرف کننده هم از نظرثمن وهم کیفیت با خیال آسوده می تواند اقدام خرید کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ ساختمانی | مرکز فروش ارزانترین نمونه ها

یکی از مهم ترین بخش هایی که در ساختمان سازی اهمیت دارد، خرید سنگ ساختمانی است و به همین علت است که بیشتر سازندگان ساختمان همواره به دنبال مرکز فروش ارزانترین نم

پاسخی بگذارید