فاران سنگ
خانه / سنگ ساختمانی / قیمت سنگ ساختمانی | مراکز فروش آن با مناسب ترین قیمت

قیمت سنگ ساختمانی | مراکز فروش آن با مناسب ترین قیمت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استخراج سنگ آسان تر شده است و کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی بطور چشمگیری افزایش یافته است. سنگ ساختمانی از لحاظ استحکام و زیبایی با سایر مصالح ساختمانی قابل قیاس نیست و به همین جهت تقاضای آن در بازار زیاد می باشد. قیمت سنگ نمای ساختمان رومی بر اساس عوامل مختلفی چون مقاومت و نوع کاربرد آن در ساختمان تعیین می شود.قیمت سنگ ساختمانی | مراکز فروش آن با مناسب ترین قیمت

فروش ارزانترین انواع سنگ نما در بازار

فروش ارزانترین انواع سنگ نما در بازاردر صنعت ساختمان سازی برای نمای ساختمان از مصالح مختلفی چون سنگ، آجر، کامپوزیت و غیره یا ترکیبی از اینها استفاده می شود. چون نمای ساختمان یکی از ارکان مهم در ساخت و ساز می باشد و در جلوه دادن به ساختمان نقش مهمی دارد غالباً از سنگ برای آن استفاده می شود. سنگ نمای ساختمان در بازار انواع گوناگونی دارد که از جمله عبارتند از:

  • سنگ نمای گرانیت
  • سنگ نما تراورتن
  • سنگ مرمریت

هر کدام از این سنگ ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. سنگ گرانیت از مستحکم ترین سنگ های ساختمانی است که قدمت زیادی دارد و بیشتر برای نمای ساختمان های اداری و مذهبی کاربرد دارد. سنگ تراورتن و مرمریت از سنگ های آهکی هستند که در اثر ته نشینی رسوب در دریاچه ها، چشمه های آب معدنی و … بوجود می آیند.

از طرح های گوناگونی برای نمای ساختمان استفاده می شود که نمای رومی یکی از محبوبترین آنها می باشد که مناسب ترین سنگ نمای رومی، سنگ تراورتن مشهد و سنگ مصنوعی دکوراتیو می باشد. نمای رومی از طرح های گران قیمت و لاکچری ساختمان می باشد که غالباً برای نمای ویلاها استفاده می شود.  قیمت سنگ مرمریت در مقایسه با قیمت سایر سنگ ها برای نما مناسب تر می باشد و ارزانترین سنگ نما در بازار به حساب می آید.

بهترین نمونه سنگ ها برای کف پذیرایی

بهترین نمونه سنگ ها برای کف پذیراییاز گذشته تا امروز از سنگ ها در ساختمان سازی برای پوشش کف، دیوار و نمای ساختمان استفاده می شود. سنگ مرمریت،مرمر، گرانیت و… از پرکاربردترین متریال ها برای کف پذیرایی و کف سایر اتاق ها می باشند که دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند و به همین دلیل پاسخگوی نیاز و سلیقه ی اکثر افراد می باشند.

استفاده از سنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی بویزه سنگ کف سالن، زیبایی منحصر به فردی به ساختمان می دهد و استفاده از آن برای کف ساختمان به عنوان یک عایق حرارتی بسیار متداول می باشد. علاوه بر این در صورتی که مالک محدودیت مالی نداشته باشد سنگ بهترین گزینه و انتخاب برای پوشش کف می باشد چرا که دارای ثبات و دوام بالا، مقاومت در برابر خش پذیری و راحتی در نظافت و نگهداری می باشد.

لیست قیمت انواع سنگ های ساختمانی

لیست قیمت انواع سنگ های ساختمانیانواع سنگ های ساختمانی دارای قیمت های گوناگونی در بازار می باشند که جهت استعلام لیست قیمت انواع آن می توانید به نمایندگی های فعال در نقاط مختلف کشور که دارای مجوز از جانب تولیدکنده هستند مراجعه کنید که آنها اطلاعات دقیقی در مورد قیمت روز محصول، کیفیت و غیره دارند. همچنین این مراکزمحصول فروخته شده را تضمین می کنند و انواع سنگ را با قیمت بسیار مناسبی به مشتری عرضه می کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در مورد کیفیت و قیمت محصول بطور مستقیم با کارشناسان ما تماس تلفنی بگیرید یا گفتگوی آنلاین داشته باشید.

خرید مستقیم سنگ راه پله جدید ارزان

خرید مستقیم سنگ راه پله جدید ارزانبرای خرید مستقیم سنگ راه پله جدید ارزان می توان به دو شکل اقدام کرد که به قرار ذیل عبارتند از:

  • از طریق نمایندگی های فروش اقدام کنید که این مراکز هم بصورت عمده فروشی و هم خرده فروشی فعالیت دارند و بدون واسطه انواع سنگ را از درب کارخانه بصورت عمده با قیمت تولید خریداری می کنند و در نهایت در نمایندگی ها به مشتریان عرضه می کنند.
  • از طریق خرید آنلاین اقدام کنید به این صورت که به سایت ها و مارکت های آنلاین مراجعه کنید و در کمترین زمان و به راحتی محصول را سفارش دهید و بدبن ترتیب هم در زمان و هم پول صرفه جویی کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع سنگ در نمای ساختمان | کاتالوگ جدید ترین و ارزان ترین مدل ها

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام ساختمان سازی باید مد نظر قرار داد نمای ساختمان است که می تواند به ساختمان جلوه دیگری ببخشد و آن را زیباتر نماید. به همین علت

پاسخی بگذارید