فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / فروش ویژه سنگ مرمر خراسان در شیراز

فروش ویژه سنگ مرمر خراسان در شیراز

 سنگ یکی از سخت ترین مصالح است که در ساختمان سازی در آن استفاده می شود . ما بر روی زمین سه نوع سنگ داریم که شامل آذرین ، رسوبی و دگرگونی می شود . سنگ مرمر خراسان از انواع سنگ های دگرگونی است . بیشترین استفاده سنگ مرمر در مجسمه سازی است . لازم به ذکر است سنگهایی که در آرامگاه ها و محل های زیارتی می بینیم از انواع سنگ مرمر خراسان استفاده شده است . این سنگ دارای رنگ های روشن و مشکی و رنگی رنگی است . بیشترین استفاده از سنگ مرمر در ساختمان برای نمای ساختمان و کف خانه استفاده می شود .

فروش ویژه سنگ مرمر خراسان در شیراز

۵ ویژگی فوق العاده سنگ مرمر خراسان

5 ویژگی فوق العاده سنگ مرمر خراسانویژگی فوق العاده سنگ مرمر خراسان این است که نور از آن رد می شود و نور را انعکاس می دهد . بهترین ویژگی سنگ مرمر دز ایران این است که بازار بسیار خوبی دارد و اکثریت مردم در نمای خانه هایشان برای زیبایی و استحکام استفاده می کنند .

سنگ مرمر در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می شود که بعضی از پیمانکاران برای به حداقل رساندن هزینه و بودجه ساختمان از نوع مصنوعی آن در خانه استفاده می کنند . یکی دیگر از ویژگی های مهم سنگ این است که چون در طرحها و رنگ های متنوع تولید می شود اکثریت مردم در نمای ساختمان از آن استفاده می کنند و چون سنگ بسیار سرسخت است و خیلی در برابر عوامل طبیعی مانند بارش باران و برف تغییر شکل نمی دهد مورد توجه اکثریت مردم قرار می گیرد . از بهترین ویژگی های سنگ مرمر مقاومت آن است و این که تغییر شکل و اندازه نمی دهد .

جدید ترین انواع سنگ مرمر خراسان با قیمتی مناسب

جدید ترین انواع سنگ مرمر خراسان با قیمتی مناسباین سنگ در طرحها و انواع مختلفی تولید شده است و در بازار عرضه می شود . جدیدترین انواع سنگ مرمر خراسان با قیمتی مناسب وارد بازار می شود و به فروش می رسد . فروش سنگ مرمر خراسان دز فروشگاه های مصالح فروشی در تمام کشور در اختیار مشتریان قرار می گیرد .

بسیاری از فروشگاه های معتبر در سطح کشور انواع سنگها در طرحها رنگ های متنوع را در اختیار مشتریان قرار می دهند و با استفاده از کارشناسان و در اختیار گذاشتن اطلاعات مناسب برای مشتریان خریدی مطمئن را ضمانت می کنند و همچنین در مقابل فروش مصالح و سنگ ضمانت نامه ای در اختیار مشتری قرار می دهند تا اعتماد مشتری را جلب کنند تا مشتریان از با کیفیت بودن و استاندارد بودن مصالح رضایت کافی را داشته باشند . 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات سنگ مرمر پله به کشورهای همسایه

صادرات سنگ مرمر پله به کشور های همسایه در سال های اخیر توسط برند های معتبر تولیدی صورت می گیرد.  برند های برتر تولید این محصول عموما با گسترش خط تولید خود، اقدا

پاسخی بگذارید